Så blev det Augusti

och första jobbveckan är avklarad. Det var riktigt kul att komma tillbaka igen och jag är förvånad att det inte var alls lika jobbigt att börja jobba igen som jag hade tänkt mig. Det tyder nog på att jag haft en bra semester helt enkelt.
Jag har hunnit skapa lite också. En del har jag gjort på semestern men inte fotat förrän nu och endel har jag gjort nu under denna vecka. Och bakat. Och läst. Och, och, och …och ändå känner jag mig inte på något sätt utsjasad eller så. Vad händer?? 
Jo, jag tror att jag  äntligen har knäckt koden!
Jag gör ALLT men i lagom doser.

Fiffigt att komma på det efter drygt 40 år. Men som man säger: Bättre sent än aldrig!
Jag ser på denna höst med tillförsikt och känner att den kommer att bli bra. Jag siar vidare att det kommer kanske att gunga lite här och var men att jag kommer ändå att komma framåt och vidare och landa på fötterna och med självkänslan i topp. Jag tror på mig!
Nu vet jag det.

Nu ska jag redigera lite bilder på mina skapade alster och sen kommer de upp här så småningom.

Kram på er som ännu kikar in och läser. 😀

Posted in Okategoriserade

2 thoughts on “Så blev det Augusti

Kommentera

