Blandade kort

Här är de sista korten jag gjorde innan min ”100 utmaning”:

Alla andra från och med nu kommer ingå i ”100 utmaningen” samt några av de jag redan lagt in i den sidan.

Idag är det en vacker men kylig augustidag. Jag hade intentionen att ta en stavrunda men så blev jag lite lat. Som tur är hade jag fått ett Wii Fit+ av min käre make i födelsedagspresent. Idag blev det invigning! 🙂 Måste säga att det var riktigt roligt och riktigt jobbigt. Endel övningar är utformade som spel så man tänker inte ens på att man faktiskt jobbar med kroppen. Eller vad sägs om att stå på ett isflak iförd pingvindräkt och fånga hoppande fiskar? Skitkul, jobbigt och jisses vad svårt det var att balansera isflaket! Jag tror bestämt att jag kommer att få träningsvärk i rumpan pga det. Förbaskat effektivt! 😀

Ha en toppendag. Själv ska jg pyssla och mysa med familjen.

Kram Sollan!

Posted in Okategoriserade

Kommentera

