Julkort igen

Alster 11/100

Här hemma spöregnar det precis som utlovat. Tur som en tokig att Tommy hann undan med gräsmattorna i går när late jag kurerade rygg och orkade inte ens laga middag. Det fick bli Pad Thai i stället från vår lilla favorit Thaikiosk alldeles i närheten. 🙂

Ett beställningskort gjorde jag i går. Det är så kul när inspirationen spirar och swipp swopp så har jag gjort nåt som jag åter blev nöjd med. Häpen!  För handen på hjärtat så är det ju inte alltid som jag blir nöjd så där riktigt riktigt men när det väl händer och alla papper och dekorationer faller på plats är det ju hur kul som helst! 
Vissa i min umgängeskrets skulle ha gråtit av lycka över Tommys kommentar i går. Jag frågade om det inte behövdes lite mer bling på kortet och svaret blev: Ja, mycket mer bling behövs. Fniss!

Nu hoppas jag att alla får en toppendag. Kram!

Posted in Okategoriserade

One thought on “Julkort igen

  1. He he heeee…Ja, min man skulle nog klia sig i huvet o säga, den är bra så..*S* Pad Thai..Mmmm…låter gott! Underbar julkort du har gjort!

    Gilla

Kommentera

