Sötaste mannen i världen!

Eftersom jag gått med i utmaningen skapa 100 alster innan jag får köpa något (ifall nu någon eventuellt missat detta) så blev jag ju ytterst bitter över att missa de nya julkitet från Vilda Stamps. Det fanns inte en chans att jag skulle hinna skapa de resterande till den 31/8 som var sista dagen för att beställa dem.
Men då kom min käre make Tommy på att han ju kunde köpa dem åt mig. <3<3
Är han inte för underbar så säg! 😀 😀 😀 😀

Dansar runt i yster dans!

Posted in Okategoriserade

2 thoughts on “Sötaste mannen i världen!

Kommentera

