Fredag!

Just denna vecka känns det som något helt fantastiskt för just denna vecka har varit ganska påfrestande. Nu har nämligen vår förskola kört igång på ”riktigt” med allt vad det innebär. Jag hade glömt bort eller förträngt hur trött jag blev efter en arbetsdag. Det kommer ju att ge med sig när kroppen väl vant sig så det är ju bara att jobba på. Men just i går kändes det lite väl jobbigt att stå och diska 6 proppfulla vagnar med disk. 😦 Det har nämligen ökat antal barn och det märks! 1½ timme att umgås med min kompis diskmaskinen. 😉 Tur jag har den…

Ikväll blir det skapande igen. Jag har massor med idéer och projekt i mitt huvud som vill ut och en hel hög med födelsedagar att göra till så vad kan vara mer passande?

Ha en toppen fredag alla! Det tänker jag ha. 😀

Posted in Okategoriserade

Kommentera

