Alice…

.. i underlandet stämplarna fick jag användning av här. Jag tyckte att de passade bra på ett bokmärke.

Här är ännu en fjäril i detta fall en punch (Martha Stewart) som jag  testade ett antal gånger åt Laila: Den funkade fint varje gång. 😉

Tisdag med alla dess möligheter. Ska bli kul att se vad denna dagen har att erbjuda.
Ha en toppentisdag alla!

Kram!

3 reaktioner på ”Alice…

  1. Wow så mycket läckert du har lagt upp sen jag var här sist! 😀 Alice i underlandet stämplarna är ju superläckra! Gillar verkligen den du embossat i guld längre ner! Å den där fjärilen… Skulle åxå kunna tänka mig att prova den – många gånger!! 😉

    Gilla

Kommentera

