Mera…

… pirater.

Här har jag gått loss med en del av mina piratstämplar och haft vansinnigt kul. 🙂

Detljbild på det embossade skeppet. Ska vara ett slags spökskepp tänkte jag.

Skatterna i kistan har jag såklart haft på stickles men på halsbandet som hänger utanför duttade jag på liquid pearls. Döskallen är en dekoration till den omtalade sommartofflan som jag slet bort fästanordningen på.

I morgon är det äntligen fredag igen och som förra veckan känns det riktigt skönt. Hoppas att det lättar lite på jobbet nästa vecka…

Ha en trevlig torsdag så länge. 😀

Posted in Okategoriserade

One thought on “Mera…

Kommentera

