Äntligen fredag!!

Godmorgon!
Det är ganska skönt att ha gott om tid på morgonen och idag har vi en hel timme till förfogande. Anton är fortfarande hemma men på bättringsvägen så det är bara jag och Simon som ska iväg. Just nu sitter han i lugn och ro och läser veckans Kalle Anka medan jag tar min morgon runda på nätet och sippar kaffe. Det brukar vara enda lugna stunden fram tills jag kommer hem och då är det skönt att bara vara och få vakna till i luuugn och ro.
Är det någon som undrar om jag gillar lugn och ro?? 😉
Som sagt just nu är det mer än fullt ös på jobbet och jag kommer hem pigg som en urvriden disktrasa. Orkar inte ens ut på en stavrunda. Suck!
Men i morgon har jag lovat mig själv att gå direkt på morgonen och sen försöka komma igång igen. Trots avsaknad av motion så har jag ändå lyckats gå ner 6 kg så det är på väg åt rätt håll i alla fall.

Om man inte gör annat än orkar sitta och vila benen när jag kommer hem så kan jag ju ändå orka skapa lite.
Här är ett vansinnigt enkelt kort men jag gillar den på nåt vis ändå. 😉
De vita prckarna har jag duttat vit stickles i och i verkligheten ser den ju inte fullt så enkel ut.

Ha en toppen fredag alla! 😀

Posted in Okategoriserade

Kommentera

