Inte smart!

Jag har kört på och pysslat som en liten galning och plötsligt tog det bara tvärstopp. Ingen inspiration att skapa ens en inchie. Näpp så är det. *Skakar på huvet*
Det är inte smart att göra så.
I går hade jag god lust att packa in allt scrapmaterial, papper, stämplar mm i kartonger och slänga in allt på vinden. Ville inte se grejerna ens. Näe.

Men jag fick inte för kära mannen. Det går jag inte med på, sa han. För då kommer du att springa in där hela tiden och det funkar ju inte.
 Hmmm…
Idag ska jag i alla fall städa undan allt och så får det väll vara så tills jag eventuellt vill se eländet igen.

Vet inte när jag kommer att bli klar med mina 100 alster men det blir ju inget minus på scrapkontot i alla fall. 😉

Ibland är dock minus ganska bra. Nu står nämligen min våg på -7kg och jag är alldeles snart nere i -8kg. Bara 300g ifrån faktiskt!

😀

Posted in Okategoriserade

Kommentera

