Fredag

Åååh, vad jag var trött i morse. Fattade ingenting när klockan ringde. Både katten och jag stirrade helt oförstående på den gapande manicken bredvid sängen för att strax efter inse att det var bara att kliva upp ur sängvärmen. Gääsp!
Insåg sen att det var fredag och det gjorde det en smula lättare. Inte alls så att jag inte vill gå och jobba utan för att det är lite vila och återhämtning som finns framför mig. 🙂

Ett grattiskort som är bland de senaste alstren. Stämpeln är en Magnolia.
Jag hade tänkt ha ett annat papper istället för det röda här men kunde inte hitta det. Tänkte att jag kanske redan hade använt det till något annat. I morse när jag plockade ihop lite pappershögar så låg det ju där. Utan att säga något! Så nu måste jag ju göra ett till kort för att göra som jag tänkt från början. 😉

Kram!

Posted in Okategoriserade

Kommentera

