Mys söndag

En ganska fin men kylig höstdag är det idag. Lite trötta efter veckans alla äventyr så har vi tagit en lugn dag.
Jag är ju ganska morgonpigg och brukar kunna vakna ganska tidigt men i morse stod klockan på 5.55 när jag slog upp ögonen. Det var lite tidigt även för mig men med huvet fullt av idéer gick jag upp och körde igång en tvättmaskin och satte en bröddeg. Lite senare under dagen blev det även piroger och bullar.

I går var det ju som sagt Naturhistoriska Riksmuseet och här står mina grabbar framför den pampiga ingången.

Efter filmen behövdes en fika på Restaurang Fossilen. Fniss.

Nu blir det återigen fika med hembakt bulle, ljudbok och måla stämpelmotiv på mitt nya akvarellblock. 😀

Ha det gott!

Posted in Okategoriserade

One thought on “Mys söndag

Kommentera

