Paus.

Jag har ju klagat på att det bara är må – fre nuförtiden. Idag blev det en paus i ekorrhjulet. Jag har fortfarande inte fattat varför man säger så, det är ju aldrig en ekorre som kutar i ett hjul utan en mus eller en hamster. Nån som vet varför det heter så?  
Hamsterhjulet? Mushjulet? Nä, funkar inte riktigt…

Hur som helst så var det någon som hittade en pausknapp och det blev en hemma dag i dag. Jag har sällskap av mina två killar då de inte är riktigt krya. Kan ju erkänna att lite extra vila inte är till skada för mig heller och eftersom det blev min tur att vara hemma så vilar vi alla tre.

Ett kort kommer här också idag. Det var ett tag sen nu även om jag har skapat lite nu och då.

Diamonds are a girls best friend eller hur det nu var:

Blingade klänningen och blomman. ”I wanna be loved by you”. En brad i form av ett hjärta…

Slutligen the lady herself: Marilyn Monroe. (Stämpel har jag lånat och minns inte vilket märke det är.)

Ha en toppen dag och glöm inte att äta en kanelbulle.

Kram!

Posted in Okategoriserade

4 thoughts on “Paus.

Kommentera

