Alter

Hej där!

Det stormar ordentligt utanför men det är trots det ganska skönt när solen skiner. Jag har ju tyvärr inte kunnat vara ute så mycket men gläntar på dörren då och då när katterna vill in eller ut. 😉

I går altrade jag en burk som jag haft stående ganska länge. Tänkte fylla den med lite godis och ge bort.
De vackra höstfärgerna inspirerade mig. Stämpeln är en hÄnglar och stÄnglar.

Blommorna både på locket och här har jag gjort själv av kaffefilter som jag sen färgat in med distresser och sen såklart haft stickles på.

Texstämpeln är en Tim Holtz.

Önskar alla en trevlig dag. Kram!

Posted in Okategoriserade

Kommentera

