Award

 

Av Laila fick jag dessa söta muffins tillsammans med en utmaning.
Tack allra sötaste !

Nu ska jag också berätta tre saker som står mig varmt om hjärtat:

1.  Varje dag tillsammans med min underbara familj, mannen och barnen.

2. Mina goa vänner som jag kan ha lika roligt med men som jag också kan vara allvarlig med.

3. Ensamheten: Att begrunda och landa och hitta rätt igen.

Ett favorit foto kan jag tyvärr inte ordna med just nu. Kanske vid ett senare tillfälle.

Nu ska jag skicka denna vidare till fem personer:

Annie

Creamaria

Nina

Sussilull

Miapuh

Nu är det dags att sova igen. Godnatt!

Posted in Okategoriserade

2 thoughts on “Award

Kommentera

