Lo nr 3 av Mollykit material.

Det här är början på vintern och jag brukar försöka fota och skriva upp när den första snön kom.

På ”Första snön” LO:n har jag använt material från ”Höstkitet”. Det är bara CS och bokstäver som inte är från det.

Jag har använt äppelpapperets både fram och baksida genom att riva av en ”stripe” med äpplen och sen använt resten till bakgrund. Den passade så bra med sinavita prickar för att illustrera den fallande snön.
Här och var på både CS och det röda papperet har jag dessutom haft vita klister duttar från samma som bokstäverna samt haft på ytterligare prickar med vit pearlmaker.
De små bårderna här och var är orange i olika nyanser men jag vände dem och fick dem att passa bättre till denna med vitt i stället.

Det föll sig så att jag saknade ett ”Ö” och då klippte jag ut den kvarvarande yttre cirklen som blir kvar efter bokstaven på stickersarket samt satte mittendelen inuti för att förstärka Ö:et.

Jag har ju fotot på äppelträdet och ville då också ha med den lilla söta korgen med äpplen.

Pojken med hunden är utklippta ur en av etiketterna och satta på 3D kuddar och längst ner på bollarna på pojkens halsduk satte jag lite pearlmaker för att få lite liv. Den söta fågeln fick hålla dem sällskap. 😀

Även etiketten där jag skrivit passade så bra med de fallande löven som en ram runt om.

Ha en toppendag alla!

Kram! Sollan

Posted in Okategoriserade

5 thoughts on “Lo nr 3 av Mollykit material.

  1. Den här LO:n gillar jag jättemycket med alla uttänkta detaljer och fina pappret. Fotot passar precis till allt det övriga.

    kram Ingba

    Gilla

Kommentera

