Spillbitskort

Som så många andra får jag spillbitar kvar när jag scrappar och de passar ju perfekt till olika små kort. Här blev det ett Krya på dig kort i glada färger i 15×15.
Ett äpple om dagen eller hur det nu var…;)

Här använde jag det härligt skimrande gula stickersalfabetet som följde med det senaste Mollykitet.

Allt material är från olika Mollykit utom kortstommen med de röda äpplena. Den fick jag av Mia Puh. 🙂
Bilden med barnet i sängen med den söta lilla fågeln tyckte jag passade så bra till just ett Krya På Dig kort.

 Nu blir det lite fika och mer scrap. 😀

Posted in Okategoriserade

One thought on “Spillbitskort

Kommentera

