Höstpromenad

På Svenskscrapbooking finns nu november månadsutmaning med en skiss och här är min tolkning av den.

Jag har sytt sömmarna direkt på CS och använt rhinestones här och var för att liva upp det hela.

Nedan en närbild på den läckra chipboardfågeln. Den färgade jag genom att dra lite slarvigt med en brun stämpeldyna och när den torkat även med en orange. Lite glimmermist gör att den får ett litet skimmer men det är svårt att få till på fotot. Den läckra löv pinsen passade så bra här och de bruna rosorna som jag använder som kottar. Det blir så läckert. För att förstärka skogskänslan har jag stansat ut ”granris” samt satt löv i olika färger och former under fågeln. Det skulle kunna vara ett bo. 😉

Från Mollysscrapbooking kommer det mesta av materialet bland annat washitejpen som jag lagt på fem lager omlott för effekten.
Vill du se mer detaljer kan du klicka på Lo:n så blir den större.

Här hemma regnar det ordentligt och till råga på allt blev jag hemma igen i sjukdom. Suck!
Mesta tiden går ju åt att vila och det är väll tur att det finns internet.
Om du kommer på besök så skulle det vara jättekul om du lämnade en liten kommentar så jag kan återgälda påhälsningen och se vad du har för inspirerande och roligt att visa upp.

Ha en bra dag alla och tack för alla söta kommentarer och påhälsningar.

Kram!

Posted in Okategoriserade

4 thoughts on “Höstpromenad

Kommentera

