I väntans tider.

Nu är det redan andra december och det väntas för fullt. På att få öppna nästa och nästa lucka i adventskalendern, att få fylla år på självaste Lucia, att få jullov, att få baka pepparkakor, att få griljera skinkan, att få fira jul och att få julklapparna. Sen är det ju lite annat som vi eller rättare sagt jag väntar på, nämligen det sista kitet för detta år från Mollysscrapbooking. Hur läckert som helst och jag skulle vilja ha det alldeles nu på en gång. Men tills dess ägnar jag mig åt att pyssla lite julklappar och färglägga stämpelmotiv.
Inget av julklapparna kan jag visa här ännu men de kommer så småningom.

Som killarna brukar säga: Fortsättning följer…. 😉

Posted in Okategoriserade

Kommentera

