.:Inspiration:.

Återigen ett alster där jag använt sjökortspapper, wellpapp och denna gång turkost CS som stomme.

Jag har sytt med grovt garn samt röd sytråd.

Stämplar, utstansade dekorationer, spets, brads och andra dekorationer är från mitt eget förråd.

Ha en trevlig fredag!

4 reaktioner på ”.:Inspiration:.

  1. Väldigt snyggt! Jag gillar att en så pass ”enkel” bas kan kännas varierad och fräsch på varje sida. Dessutom passar de superfint till de gamla korten.

    Gilla

  2. Oh, vad fina de var. Är det gamla kort (på båtarna mm.) du hade liggande?
    Jag har frågat pappa för ett tag sen om han har alla gamla kartor kvar som han hade samlat på sig under typ trettio år men de hade han precis slängt. Typisk. Tycker det skulle vara roligt material att arbeta med…. oavsett om det är sjökort eller topografiska kartor. Bara det inte är för många gator på….

    Gilla

Kommentera

