Full fart!

Dagarna rinner bort som en vårflod forsar fram och jag känner att jag inte riktigt hinner med! Det är redan onsdag kväll, snart torsdag och på god väg mot en veckas härlig ledighet. Underbart!
Påsklov!
Det ska verkligen bli så skönt att bara få vara i lugn och ro och umgås med familjen. Ladda batterierna och förhoppningsvist kunna ladda på med lite A-vitamin från solen.
Jag ser verkligen fram emot det.

Ett kort i lite romantisk stil med söta turturduvor. Passade på att använda min TH die med fågelburen här också.

Ha en skön kväll!

Kram!

Posted in Okategoriserade

2 thoughts on “Full fart!

  1. Wow, vilket fantastiskt vacker kort! Jag gillar de olika banden som du har använt. Hoppas att du får en skön ledig och kreativ vecka!

    Gilla

Kommentera

