9/100 Värmebölja!

Idag var det jobba igen så det var bara att masa sig upp vid halv sju. Tog en vända till termometern innan jag klädde på mig och fick en chock! +22 grader!! Jag trodde den hade gått sönder och fått spader men nej, det stämde. Jag tror att sommaren är här nu. Underbart!
När jag kom av den extremt heta bussen önskade jag dock att det varit lite mindre varmt och att vi redan fått upp poolen. Den kommer garanterat att komma upp i helgen. Promise!!

Ännu en Lo blev det. Tegelväggs papperet är från Mollys månadspaket och passade så hila bra till dessa foton. 🙂

Nu ska jag göra mer is att ha på lager när man vill ha nåt kallt att dricka. Ta det cool.

En reaktion på ”9/100 Värmebölja!

Kommentera

