10/100 Bröllopsdag och pool

Idag firar vi 17 års bröllopsdag min älskade man och jag.
*Kärlek*
Jag kommer ihåg varje liten detalj den dagen och som sig bör hände det även lite oväntade och högst oplanerade händelser också. Inget allvarligt och inga missöden som inte gick att ordna upp men likafullt sånt man minns. Idag skrattar vi gott åt det och det ska väll vara så: Livet är inte perfekt men rätt okej ändå. 😀
Vi är sämst på att fira våra bröllopsdagar men lite mys med familjen och lite grillat ikväll får det bli.

I dag har vi en helt otrolig värmebölja! Sommarsemesterväder!!
Vi började dagen med frukost i trädgården vid åtta och då var det redan 20 grader varmt!
Efter frukost satte vi igång med att få upp poolen och det ska bli eå skönt att plaska runt i den sen! Just nu fylls den med vatten, sakta, sakta…

Dagens Lo blev en minnes Lo om mitt barndomshem, ön där jag växte upp.

Ha det gott i värmen!

Posted in LO

One thought on “10/100 Bröllopsdag och pool

Kommentera

