11/100 Klädinköp och bio

Idag hade vi en bara vara dag hemma. Ja tills vi kom på att vi kanske skulle investera i något nytt till avslutningen och att idag var en ganska bra dag att göra det på. Vita skjortor med lite struktur på och till det en varsin cool slips som killarna själva bad att få. Jag tycker det är så härligt att de gillar att klä upp sig lite när det är lite speciella händelser.
Tommy fortsatte att botanisera bland herrkläderna och jag gick vidare till damkläder. Till min förvåning var allt jag tog med till provhytten för stort så det var bara att gå ut igen och plocka med allt i en storlek mindre. Mycket trevligt!
Hade som vanligt inga förhoppningar om att hitta något men två toppar och ett par leggings senare och en smula mindre på kontot så var jag ganska nöjd.

Efter lunch kom Tommy och jag på att vi skulle busa med killarna lite. Vi sa att vi (alla fyra) behövde åka till Sickla och kolla på nåt. I själva verket hade vi bokat biljetter till Pirates of the Caribbean, ungdomens källa. De fattade ingenting utan det var först som vi klev in på bion och frågade om de ville ha popcorn som de till stor lycka förstod att vi skulle se på filmen. Och den var så himla bra!!

Dagens Lo är min tolkning till kitutmaningen på Mollys scrapbooking: ”White spot”:

Det läckra cykelpapperet, alfabete och lite stickers dekorationer kommer från juni kitet.

Ha en trevlig kväll!

En reaktion på ”11/100 Klädinköp och bio

  1. Superfint!!! Du har lyckats jättebra! =) Tror du jag törs testa detta med White Space tro?? Mitt färgglada junikit har jag inte börjat på än heller. Hoppas få mer scraptid. Att vara på träff var såååå trevligt, nu vill jag pyssla mer!

    Gilla

Kommentera

