28/100 Första semesterdagen och festfin vinflaska.

Idag är det äntligen semester. I min värld i alla fall. T tycker att det är först på måndag men jag tjuvstartar väll lite då ra. 😉
Det var helt underbart att vakna vid halv sjutiden och bara vända på sig och somna om. Visst det är lördag men ändå, att inte behöva ha den där känslan att man måste ta vara på dagen på samma sätt som på en helg.
Det blev en liten promenad till Konsum och efter det var det bara att lägga sig i poolen.
29 grader i skuggan!
Jag är så glad att vi köpte två nya och snygga fläktar i veckan.

En blå och en grön blev det. 🙂

I går var sista dagen för allra sötaste Lone som jag kommer sakna i massor. Snyft! Det blev en dekorerad vinflaska i  present från mig:

Detta bildspel kräver JavaScript.

Tjing!

Kommentera

