30/100 Kitutmaning Mollysscrapbooking

Denna månadsutmaning var att ha med en dikt. Efter att ha kikat på lite foton hittade jag dessa på en duchande snigel och kom ihåg snigeldikten som jag hittade i en morgontidning för flera år sen. Jag tyckte att den var helt underbar och så sann. 🙂

Alla papper är från Mollykitet Juli, samt badge och etiketten. Resten är från egna gömmor.

Idag blev det en tur till stora staden för att träffa min söta kusin, A-S och det var så kul att ses igen! Hoppas såklart att vi ska ses snart igen.
Trots att det var tapetserat med reaskyltar så bev det inte mycket shoppat. En ny baddräkt i ännu en storlek mindre blev det i alla fall. *Nöjd!*

Nu har halva familjen begett sig ut på sjön för att fiska och Simon och jag blev kvar hemma. Det blir en stor kopp kaffe och bara softa lite.

Tjing!

Posted in LO

3 thoughts on “30/100 Kitutmaning Mollysscrapbooking

  1. Men är det inte sniglarna som är mördarna???

    Snygg LO! Söta små blommor längst ner…

    Charlotta

    Gilla

  2. Jättefint!!! Till min fasa trampade jag på en sådan här söt snigel häromdagen. Känner mig som värsta mördaren. =( Stackars snigel…

    Gilla

Kommentera

