35 & 36/100 Bada är mysigt!

Två liknande Lo blev det denna gång.
Mycket detaljer som vanligt. Jag älskar mycket detaljer och här har jag använt papper från varierande månadskit och lite gamla papper som passade in så bra.

Just vattenpapperet tyckte jag passade så himla bra här.
Även ”gamla” material som punchinella och självhäftande filtswirls hamnar på mina skapelser där det passar.

😀 Tack för titten!

Posted in LO

One thought on “35 & 36/100 Bada är mysigt!

  1. Jo men så gör jag med, ibland passar ”gammalt” material in, så varför slänga eller sälja allt!

    Gilla

Kommentera

