39/100 En dag kvar på semestern och Inspiration Skapa Hobby

Busskortet är aktiverat – check!
Nycklarna till jobbet är tillbaka på nyckelknippan – check!
Pocketbok för bussresa nerpackad – check!
Väckarklockan är ändrad till ”väldigt tidigt på morgonen” – check!
Arbetslusten är också på plats – check!
Nu är det bara att vänta till i morgon bitti så kör det igång igen. 😀

Men innan dess är ju hela denna långa dag kvar och jag njuter heela dagen.
Av min semester.
Det är viktigt att leva i nuet.

Inspiration Skapa Hobby:
Det var ett tag sen men nu kör jag igång igen med lite hösttema. För mig är höst vackra murriga färger, lite kyligt men friskt ute och promenader i skogen. Efteråt är det alltid mysigt att krypa upp i favorit fåtöljen med en god bok och en varm kopp te.
Därför gjorde jag detta tekoppskort:

Inuti finns också två tepåsar som jag altrat och det doftade så gott när jag höll på med dem att jag var tvungen att koka lite te till mig själv. 🙂

Material:
Papper förutom brun CS: Inkido Scrap: Mathea Golden Glow och Autumn Wardrobe Boyfriend Sweater.
Stämplar: Inkadinkado’s Steampunk clear stamp och texstämpel från Skapa Hobbys egen kollektion.
Dekorationer: Organzaband, orange rosor, en nålpin: löv, två gem och Stickles Copper.
Jag har använt edge scraper på kanterna för att få lite liv och chalkat med brun stämpelfärg.

Allt utom möjligen gemen finns att köpa på Skapa Hobby. 😀

Ha en toppendag!

4 thoughts on “39/100 En dag kvar på semestern och Inspiration Skapa Hobby

Kommentera

