Tim Holtz tag med egna rosor av papper.

Jag älskar tags och den storleken som TH har på sin die är perfekt att ha som ett enkelt kort där jag dekorerar framsidan och skriver på baksidan.

 

Fåglarna och blommorna på diecuten har fått 3D lack och lite glitter på sig
och här och var på tagen har jag lagt på crackeleringslack. Nedan syns de tre egna rosorna som jag gjort och blev riktigt nöjd med.

Tack Anna för tipset och att du tog dig tid att visa och förklara.

Ha en perfekt måndag!

 

Posted in Okategoriserade

2 thoughts on “Tim Holtz tag med egna rosor av papper.

  1. Hej vännen, så vacker tagen är! 🙂
    Jag hittade hit via ett gammalt mail jag hade fått om att du taggat mig i detta inlägg. Och det var ju på den tiden innan vi kände varandra. 😉
    Kram! ❤

    Gilla

Kommentera

