Time out och time for tea.

Jag brukar undvika politik i bloggen och oavsett var jag står politiskt så tycker jag att det finns tillfällen att finna insikten att ta en Time out eller kanske lämna över till någon annan som gör jobbet bättre?  Vad vet jag, jag är inte politiker. Jag är bara en människa med värderingar som inte överrensstämmer med vad det skrivs om just nu. *Villebarahadetsagt.*

Time for tea är en mysigare ”time”.

Det var så kul att göra muggkort så jag gjorde flera stycken. Här är en av dem:

Klicka på bilden.

Ha det gott i solen.

Kram!

2 reaktioner på ”Time out och time for tea.

Kommentera

