Vacker med Bildmålarna och pärlor på tråd.

Här är en Lo på ett underbart vackert hus som vi såg i somras och som jag bara var tvungen att fota. Hade inte maken hindrat mig så hade jag gått runt och fotat lite mer men det fick jag inte.

Närbilder där det är vansinnigt svårt att få färgerna att stämma:

Bakgrundspapper från Bildmålarna,Vänskap-Blomma Grön och pärltråd i silver finns på Skapa Hobby.
Jag hittade en så läcker virkad duk på loppis som jag klippte ur cirklarna som dekoration. Tyll, band, rubons, stämplar, lite spets och ja, just det: en nummerlapp från röntgen hamnade här också. *S*


Jag skulle som sagt röntga min axel som trilskas och tog en nummerlapp, tittade på numret som ju är brukligt och fortsatte att titta på lappen.
WOW! Snygg lapp!
När jag kommer fram till kassan ligger där en hel hög med använda nummerlappar i en liten skål.
Undrar om jag ska…jo…nää hon kommer tycka att jag är knäpp men…joo…
Sagt och gjort så frågade jag om jag kunde ta dem, förklarade varför så hon inte skulle få för sig att röntga mitt huvud också och nöjd och glad fick jag med mig dem hem.
Nej jag är inte scrapskadad, jag är bara väldigt kreativ.

Jupp så är det!

//Sollan 😉

Kommentera

