Inspiration: Lucköppning!

Så fort jag såg kortet från Papermania så tänkte jag på en julkalender.
Nu är det ju bara fyra luckor och då fick jag begränsa mig till en lucka för varje advent.

Insidan av luckorna: (Ja man får tjuvtitta).

Material: Kortstomme och bling Papermania, papper Bildmålarna Jul-Jul i vårt hus. Jag har stansat ut det gröna i samma papper på baksidan.
Stansar är mina egna QK dies som fått jobba lite igen: Adventsljusstaken, siffrorna och löven. Lite Stickles i grönt blev det också. 🙂

Kommentera

