Dt alster för Scrapparazzi:

Här kommer mitt första alster som DT för Scrapparazzi: En Julig Lo med det helt fantastiska papperet från Scrappers Choice: ”Julpost
Jag bara älskar dessa papper!

Så fort jag såg papperet så tänkte jag genast att jag ville få fram texten Jul, längst ner till vänster, så det var bara att börja skära med skallpellen.
Wellpapen har jag chalkat med en brun stämpeldyna både runt om och ovanpå så att den skulle bli lite mer chabby vintage.
De övriga papperen fick också finna sig i att bli ihopknölade och chalkade både här och var.

Alla dekorationer som julblommor, washitejp, nätband i guld och wellpapp finns hos Scrapparazzi samt de stämplar som jag använt: You Do ”God Jul”.
Knapparna däremot har jag gjort själv.
 
Scrappa lugnt!
😀
 
 
 
Posted in Okategoriserade

2 thoughts on “Dt alster för Scrapparazzi:

Kommentera

