Exciting new discoveries.

Ja det blev Tim Holtz även på detta kort.

Man måste se det från den ljusa sidan, även nederlag kan vändas till något positivt. I mitt fall kan just fördelarna vara att jag hittar nåt i min pysselröra som jag inte ens visste att jag hade.
Ehum. Ja i alla fall…

Jo men hur går det med förberedelserna för första advent?
Vi har satt upp julgardinerna, tagit fram ljusstakarna, juldukarna och köpt chokladkalendrarna. De senare är ju inte nödvändiga för den första advent, var min åsikt.
Det var ingen annan som hade samma åsikt.
Nähäpp!

Vi hade någon slags tanke om att kanske baka nåt innehållande saffran till i morgon men det var det sen ingen som orkade ens tänka på att börja med.
Sån tur att det finns att köpa!
*Känner mig otrevligt modern och den typiska ”arbetande-hinner-inte-orkar-inte” personen.*
Suck!
Eller så handlar det om priortering.
Kanske i morgon? 😀

Kommentera

