Ännu ett beställningskort till födelsedag.

Retrostil var önskemålet och då tänkte jag genast på den här Magnolian med sin prickiga kjol.

Jag har stämplat bakgrunden med en Reprintstämpel. Versamark Watermark dyna och sen hologram embossing pulver.

Magnolia blomdie och blandade stansar till de olika bladen.

Insidan har jag stämplat med en stämpel som jag inte vet vad den heter. (Hittade den i en fyndlåda på Coop för en massa år sen.)
Jag har använt samma stämpledyna och hologram även här.

Magnolia tag fick en text från Maria Ögren/Skapa Hobby och även den embossad med hologram.

Ha det gott!

One thought on “Ännu ett beställningskort till födelsedag.

Kommentera

