DT alster för Scrapparazzi:

Sista minuten.

I morgon är det julafton.
Vi ska fira själva i år och det ska bli riktigt mysigt!
Allt är klart av det vi tycker är viktigt och det vi orkar och har lust att göra.
Måsten finns inte hos oss alls däremot kan det bli så, om man ska fira med stora släkten att man glömt någon som tex ”faster Agda” och behöver ännu en liten klapp.
Här är några sistaminuten tips:

En altrad påse som du kan fylla med lite favoritgodis, foton från barnens senaste skolfoton eller ett presentkort.

I mitt DT kit fanns det med en liten papperspåse som jag bara var tvungen att dekorera. Inget går säkert hos mig. Dessa finns i den fysiska butiken.

 Jag har använt Brun CS, Vintage Vinter klippark från Maja Design. Spets, nätband i guld, blommor och blad, pärlband samt peel off God Jul.

En altrad flaska till hemgjord dressing eller glögg:

Jag har dekorerat min flaska med wellpapp, spets i beige, nätband i guld, organza band i grönt och några blommor. Den underbara textremsan finns längst ner på Maja Designs ”Vi önskar” papper.
Tagen ”God Jul” är en stämpel från You Do.

Allra sist så har jag petat in några gluedots för att det hela inte ska glida av flaskan.

Hoppas ni får en fantastisk jul och att ni njuter riktigt.

God Jul!

Önskar Sollan

Kommentera

