Julkort med popup

Är det någon som missat att jag gillar popup kort? Nä, trodde inte det heller.
Faktum är att gillar de flesta lite mer tekniska kortvikningarna och gärna lite knepiga där man behöver klura lite.

Till den här har jag använt stämplar från olika tillverkare: Magnolia bakgrund och snölykta, Vilda stamps snögubbepar och Sarah Kay pojke och flicka. Det vita papperet som alla ”står på” är ett vitt glitterpapper men tyvärr syns inte det.

Framsidan har jag prytt med TH reindeer (hävdar bestämt att det är ett rådjur eller en hjort), stämpel från Inkido och snöflingor som jag stansat ut i vit foam. De småär QK och den stora är från Scrappers Choice.

Samma vita glitterpapper som syns skymta längst ner på kortet, har jag haft på framsidan.

God fortsättning!

Kram Sollan

Kommentera

