Gott nytt år 2012!

Jag hoppas att ni alla har haft en bra nyårsafton.
Vi firade lugnt med god mat, mysiga filmer, uppkrupna i soffan med filtar och lite gott tilltugg.
Vid åtta gick vi ut och sände upp några rislyktor och det var så stämningsfullt och vackert. Det kommer att bli en tradition hos oss.
Fyrverkerier får vi ändå så det blir över eftersom alla andra tycks ha köpt upp allt och lite till som finns att få.

Som många andra har även jag kikat på vilka alster som jag är nöjdast med under året som gått och det var riktigt kul att kolla igenom mapparna på gamla och nyare alster. Här kommer min lista i en slideshow:

Detta bildspel kräver JavaScript.

Nu ska jag krypa upp i soffan igen med en kpp te och titta på Morden i Midsomer som är en riktig favorit här hemma.

Ha det gott alla!

Kram Sollan

One thought on “Gott nytt år 2012!

Kommentera

