Dagvill!

Fredag är det idag ifall det är nån som missat det.
Jag höll på att missa att det faktiskt även är arbetsdag på fredagar. Ja, i alla fall för mig.
Tur jag kom på det i tid men oj vad det hade varit skönt med lördag morgon.
Jag tror att jordens hela dragningskraft hade samlats just under min säng för det var inte lätt att komma upp.
Gravitation är liksom inte att leka med!
Ifall du undrar.

Nu har släktens alla födelsedagar börjat igen så jag gjorde några kort att ha till hands:

Irriterande nog kom jag på just i dag att posten inte delar ut post på helger så nästa i tur som fyller år på söndag får vackert vänta tills på måndag att få sitt kort.
Jag känner att jag inte är riktigt med…
Bra att det är helg nu då så jag hamnar i rätt läge med almanackan igen.
Dagvill är bara förnamnet!

Tjing!

2 thoughts on “Dagvill!

  1. Tack, raring! Ja, nu har jag fattat att det är helg,*S* och det blir mest lite scrap och softa. Det är ju BF den här helgen så…
    Kanske dyker det upp nåt mer i bloggen under helgen. 🙂

    Gilla

  2. Så skira och fina dom va! Dte var snyggt jobbat gumman ♥ Fast det vet du ju redan … 😉
    Händer det nått kuligt i helgen (nu när du fattar att det är helg)?

    Gilla

Kommentera

