Tvåpar.

Idag har det varit en helt underbar solig dag. Jag tog även ett träningspass på 55 minuter och har man då som jag inte tränat ett smack på fyra dar så, ja synden straffar sig självt. Känner mig ganska nöjd ändå.
Jag tog en rejäl promenad i går i alla fall.
Idag kom vi inte ut alls eftersom vi fastnade i små göror här och var. Papper som ska fyllas i som vi sparat till helgen när vi är pigga nog att tänka lite klokt. Gymnasieval, skaffa ID kort och Visa till yngre familjemedlemmar och lite annat smått och gott.
Tommy åkte iväg en sväng och jobbade också för säkerhetskull eftersom han ju har beredskap. Och jag roade mig med att bli vansinnigt irriterad på min mobil där jag försöker få den att bli kompatibel med mailadress så att den kan göra uppdateringar. När Tommy kom hem så fick han både mobilen och en önskan (läs beordran) att ta tag i saken (läs H****t) och ringa vederbörande förhoppningsvist kunniga, mobilmänniskor i morgon.
Vi pratar inte samma språk nämligen – mobilmänniskorna och jag. Morr!

Tvåpar i kusiner blev det en Lo av i dag. Bara spillbitar!
Tror att jag satt ett personligt rekord eftersom jag blev av med 12 spillbitar på en och samma Lo. *S*

Nu ska vi åka och hämta hem killarna.

Ha det gott!

Posted in Okategoriserade

Kommentera

