Nu har jag bestämt mig.

Så får det bli!

Jag har sjukt mycket scrapmaterial i synnerhet dekorationer och BAND!
Hur mycket band kan man ha?? Det här går bara inte!
Så nu har jag bestämt mig: Jag ska inte köpa en enda dekoration eller ett enda band förrän jag har gjort 100 alster.
Det jag ska få ha kvar är mitt månadspaket som nu reducerats till hälften, dvs ett i månaden.
Färger som distresser och annat tillbehör ska få komma hem och de vanliga lim, tejp mm men sen är det bra!
För att göra det än mer ”jobbigt” så ska jag lägga till att jag måste använda mig av alla mina stämplar som jag har. En hel del aldrig ens använda.

Får se om det märks nån skillnad efter 100 alster. 
*Himlar med ögonen”

Posted in Okategoriserade

One thought on “Nu har jag bestämt mig.

  1. 😀 Sätter mig här och väntar på fler nya alster. För nått sånt där behöver ju inte jag göra! Jag har ju ingenting den vägen. Oj, jag ska bara ta upp glorian som ramla ner på golvet

    Gilla

Kommentera

