1/ 100 Gymnasiebesök

Here we go ( again).
100 alster utan shopping.

Första alstret blev ett kort. Etiketten är från G45, papper är lite spillbitar som passade så perfekt tillsammans. Jag har använt en kantsans för att liva upp det lite samt blommor och bling. Vad vore livet utan bling? 😉

Närbild på nålarna som passade så bra just där.

Idag har vi varit på studiebesök på ett gymnasium som Anton eventuellt ska börja på. Lokalerna är riktigt fina och öppen planlösning. Lät det som om vi var på husvisning nu? ;P Hahaha, ja. Men miljön är ju också viktig.
Programmen som finns är intressanta men ja, återstår att se vad som funkar.
Eftersom jag själv jobbar ”bakom kulisserna” vad gäller skola/försola och har en hel del på fötterna så kan jag lätt sålla ut det sk. finsnacket.
Det var precis det jag väntade mig att det skulle vara. 

Sen undrar jag: All debatt om barnfetma, ät nyttigare mm, varför har de då en godisautomat placerad i gymnasiets lokaler?? 
Intressant policy…

På tisdagkväll är det öppethus…. 😉

Posted in Okategoriserade

Kommentera

