Merry Christmas…

…på ett runt CS.
DT alster för Scrapparazzi:

Förra årets tomte, Anton, pustar ut i soffan innan det är dags för julklappsutdelning.

Utöver CS så har jag använt upp en hel del av mitt  julpapperspill, peel off stickers samt lite band.
Även blomman är gjord av en spillbit som jag har stansat ut med Multi Frame Dies Flower från Nellie Snellen.  Till sist har jag klistrat på en liten guldstjärna.
Till journalingen har jag återigen använt God Jul journaling från Scrappers Choice.

Jag tror vi hade den sötaste tomten i hela världen!!
Såklart!

😀

One thought on “Merry Christmas…

Kommentera

