14/100

Idag överraskade jag mina goa kollegor med ett påskägg fylld med goda chokladägg. Mitt tilltag uppskattades mycket! 😀

Jag gjorde ett äggkort också  i sista minuten innan jag åkte till jobbet i morse. Jag stansade ut ett ägg i glittrigt orange papper och sen dekorerade jag med washitejp.
Jag gillar verkligen washitejp.

Efter jobbet åkte jag för att få min andra behandling hos min akupunktör. Denna gången fick jag lite fler nålar i satta och nya magneter i öronen. 🙂
De är yttepyttesmå och syns inte om man inte pekar ut var de sitter och de ska jag trycka på lite nu och då.
Det är ju tur att det inte är långt hem med bussen sen för återigen blev jag lite ”lullig” efteråt.

EFter en kaffe med T och svärmor så satte jag igång att göra Sima. Det är en finsk citrondryck som jag tycker är så himla gott. Dessutom en dryck som oftast serveras just i samband med högtider som påsk.
Torsdag är ju pannkakasdag hos oss. Då kommer svärmor och gräddar pannkakor och sen spelar vi lite spel efteråt och bara umgås.
Idag gorde vi även en Jansson och undertiden den bodde  i ugnen så passade vi på att spela Yatzy.
Oj,oj,oj vilket liv det är när vi spelar, men vi har vansinnigt kul! 🙂

Nu är det i alla fall dags att trilla i säng. En ny dag i morgon och då är vi lediga. UNDERBART!!

3 thoughts on “14/100

  1. Tack för receptet ska pröva det men genom att det innehåller jäst blir väll det lite procent är lite nojjig genom att jag tar värktabltter.

    Gilla

Kommentera

