19/100 Sarah Kay med hundvalp:

Det var länge sen som jag använde Sarah Kay stämpelar men nu passade den här lilla söta så bra.

Jag brukar passa på att stämpla upp ett helt ark när jag ändå stämplar så går det lite fortare när jag behöver ett motiv och jag behöver inte vänta på att det ska torka. 🙂
Den här har jag färglagt med vanliga färgpennor.

Detaljbilder med en metallcharm, metallblomma och en hjärtnål. Spetsen är faktisk en hyllbård som jag hittade i en bokhandel. 🙂
Man kanske skulle klä in kökshyllorna med sånt? 😉

Sidan två:

Sista sidan:

Papper: Beige CS, Chatterbox: Scarlett Paisley baksidan och Pinkpaislee: Addington.

Nu ska jag baka finska piroger som Anton beställde till lunch. Han har två studiedagar, måndag och tisdag och  tyckte att det skulle vara gott.

2 thoughts on “19/100 Sarah Kay med hundvalp:

Kommentera

