20/100 Honung

Inzpira hade en utmaning: Honung och bröllopstema och här är mitt bidrag. Tyvärr blev den inte uttagen till publikation men men om du kollar på sidan 23 i tidningen så finns nåt annat där. Stolt!! Och glad!!

Och förtioåtta närbilder senare…  😉

Måndag och dagen har gått i ett nafs. Det är visserligen skönt när arbetsdagarna flyger iväg men jag vill gärna hitta pausknappen efteråt.
Jag har börjat med mina promenader igen, kliver av några hållplatser tidigare och vips så har jag avverkat 2 km på väg hem. Känns ganska skönt att ha det gjort och få lite syre i kroppen på samma gång efter att ha stått inne ett varmt kök hela dagen.

Ha en fortsatt bra måndag!

En reaktion på ”20/100 Honung

  1. Inte publicerad? Den här är ju så gullig!
    Imorgon ska jag rassla ner på stan innan jobbet och köpa Inzpira. Är så nyfiken på vad du fått in i tidningen ♥

    Gilla

Kommentera

