27 – 30/100 Fler sidor ur min smashbok.

Bowlingtema eftersom vi bowlar ganska ofta och mina QK dies kom väl till pass:

Ett kuvert som jag pysslade ihop för lite foton, lappar eller annat som kan behöva läggas där.

Fjärilen är samtidigt dekoration och låsanordning:

Dekorationerna som ligger ”på” fotomattan är delvis lösa så att det går att sticka in ett foto eller annat under dem.
Bakom har jag gömt en tag för journaling.

Även här är samma princip att kunna sticka in fotot så det hamnar under dekorationerna ochsamtidigt håller de fast fotot:

Och igen en tag för journaling:

Vi har firat Valborg och invigt stora grillen. Det blev två olika sorters korv, majskolvar och till efterätt grillade vi mashmallows. 🙂
MYCKET gott!
Vi firade tillsammans med Tommys bror och familj och som vanligt hade vi hur kul som helst.

Det känns bara lite konstigt att vi nu går in i Maj.
Om fem veckor och fyra dagar slutar mina killar grundskolan och vi ska gå in i nästa fas tillsammans. Känns lite overkligt.

🙂

Posted in Okategoriserade

Kommentera

