31 – 38/100 De sista sidorna av min smashbok.

Här kommer resten av mina smashbok sidor:

Blandade dekorationer som jag plockat fram ur mina gömmor, både lite nytt och gammalt.

Idag blev det en dag hemma med Anton som plötsligt fick väldigt ont i magen i morse. :S Håller tummarna att vi andra inte får nåt av det och fortsätter att ta hand om honom.
Vätsekersättningen som jag fick recept på när de var små funkar fortfarande:
Koka 1 l vatten, låt svalna.
Blanda i saft eller annat som patienten tycker om.
Häll i en ½ tsk salt rör om.
Börja med att sippa lite försiktigt, en tesked i taget tills magen verkat lugna sig.

Nu ska jag göra honom sällskap med en film: ”Asterix och de tolv Stordåden” .
Ha det gott!

😀

Posted in Okategoriserade

3 thoughts on “31 – 38/100 De sista sidorna av min smashbok.

  1. Dina sidor är superfina 🙂 Så mycket fina stämplar och dekorationer!
    Hoppas sonen snart mår bättre och att Du klarar dig från att bli sjuk.
    Kramis

    Gilla

Kommentera

