40/100 Three layerd popupcard

Så snurrade jorden fram till söndag igen. En underbart solig söndag och det blev en promenad i dag med på 5 km. Det var Antons förtjänst.
Vi behövde handla och vi behövde ta en promenad: Varför promenerar vi inte till affären så får vi allt gjort samtidigt ? undrade den kloka sonen och så fick det bli.
Förvisso ångrade han sig i samma sekund som orden kom ut men då var det ju försent, hahaha!
I kväll ska vi få Tommys söta kusindotter på middag så om en liten stund ska jag laga vegetarisk lasagne och tydligen baka bröd också. Det var visst slut var det någon som muttrade om här.
Tommy behövde bottenmåla vår lilla båt och sen skulle växthusets tak repareras också så det finns lite att fylla dagen med.

I morgon fyller min systerson åtta år och han får detta kort från oss:

Jag skrev duktigt upp allt jag använde både på förra kortet och på detta men den lappen har seglat iväg på egna äventyr så det blir ingen materialförteckning tyvärr. 😦

En liten charm från mina gömmor.

Ingen födelsedag utan fika och här står då den lille stolte bagaren i detta fallet tillsammans med sina bakverk. *S*

Nä nu ska jag trots det vackra vädret ställa mig och baka lite.
Ha det gott i söndagssolen.
Kram!

Posted in Okategoriserade

2 thoughts on “40/100 Three layerd popupcard

  1. Ja-a vad ska man säga? 😮
    Nu är Sollan igång med sina pillimojjiga saker igen. Du gör det så häftigt gumman ♥

    Gilla

  2. Vilket fint kort!! Den lille bagare inuti är ju så charmig 🙂
    Gillar även bilden på framsidan och charmen 🙂
    Ha en fortsatt trevlig söndag.
    Kramis

    Gilla

Kommentera

