41/100 Hopprep och Ugglor.

Jag trodde att jag skulle jobba i dag men det gick inte så bra den här gången heller. ”En dag i sänder för man vet aldrig vad som händer” är något jag brukar säga och det stämmer ju ganska bra.
Planer är till för att ändras och möten för att flyttas på.
Jag tog i alla fall tillvara på hemmadagen och passade på att baka lite mer bröd, göra en köttfärspaj och baka kokostoppar. Sen får vi se om de sistnämnda kommer klara sig till på lördag men de går ju så fort att göra så.. 😉

Det är en helt underbaar solig vårig dag. Jag blir alltid sugen på att köpa hopprep och nya träskor på våren. *S* Och hubbabubba!
Skutt o hopp med tofsar i det långa håret for jag fram som sjuåring. 😀
Ibland längtar jag tillbaka dit när det jobbigaste var att komma på hur man skulle hoppa den där knepiga twisten eller när man fastnade i långrepet för att man hoppade i otakt.

Tar en kaffe på det och funderar vidare på vårens minnen…

Här kommer ett ännu ett kort med tema Uggla:

Jag hoppas att personen i fråga fått det nu.

Ha det gott i solen!
Kram!

One thought on “41/100 Hopprep och Ugglor.

Kommentera

