44/100 Vårhälsningar och träning.

Klockan är nio och jag skulle kunna gå och lägga mig och somna på fläcken!
Kanske skulle vara lite klokt att gå och lägga sig nu vid närmare eftertanke.
Vilken dag!
Jag började med att promenera 4, 5 km till gymmet via lite kringelikrokar när jag upptäckte att jag var alldeles för tidig.
Lite mer promenad på löpbandet ovanpå det och sen testade jag lite olika maskiner för axlar och rygg.
Därefter var det dags för ett gympass, Easy Line. Det vill jag inte påstå att det var men väldigt blandade övningar på både maskin och matta.
Tre rundor skulle man göra och efter två och tre fjärdedelar kroknade jag rejält men klarade ändå av att genomföra hela.
Jag är mycket stolt över mig själv!
Som jag slet!!
Jag blev dessutom varse att magmuskler har jag överhuvudtaget inga alls så jag gissar att fokus på att träna upp dem lär bli steg ett. *S* Det var ju iofs ingen överraskning.
Att sen ligga som en strandad valross på dessa mattor och se sig själv i speglar från olika håll var inte kul!
Som jag sa till några av tjejerna, det är lättare att gömma sig bland chokladkakorna. :S
Ja jag har en lång och jobbig resa framför mig och jag kommer att behöva all pepp som finns!

Lilla mummu behöver piggas upp lite och till någon som älskar blommor borde ju detta blommiga kort passa.

Blommorna har jag stansat ut med olika dies och sen böjt, chalkat och blingat.

Jag använde mig igen av ”3 layerd popup” som jag blev helt såld på!

Lite närbild med den vita fjärilen.

En liten blomsterälva:

*GÄÄÄSP*
Sov gott alla!

3 thoughts on “44/100 Vårhälsningar och träning.

  1. Asså, asså… Vilken chock man skulle få när man öppnar det här kortet. 🙂 Så underbart härligt med alla färger och former.

    Gilla

Kommentera

